fredag 4 december 2009

Härligt tyg





Vi hade en tråkig regning söndag för ett tag sen och bestämde oss för att åka till IKEA en sväng. Där hade de fått in massor av fina tyger. Men i sällskap av man och mina små barn fanns det inte riktigt tålamod att fundera ut vad man kan göra av alla fina tyger. Får se till att åka dit snart igen och hoppas att det finss kvar några meter. Ett litet tygstycke kom jag dock hem med som blev till ytterligare en väska.

Den är sydd av samma mönster som min dagisväska men med längre axelrem. Den är fodrad med svart och kantad med svart kantband.

3 kommentarer:

  1. Schysst! Dina väskor är så snygga!

    SvaraRadera
  2. Kul, jag har oxå en dagiskasse i samma tyg. Jag gillar det tyger jättemycket!! Fin blogg, mycket fint!!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag gillade tyget! Och väskan. Nästa gång jag är på Ikea ska jag ta en titt bland tygerna tror jag.

    Som sagt, är man där med man och barn blir det inte mycket tid över till funderande utan det ska ju gå undan.

    SvaraRadera