fredag 23 oktober 2009

Bästa dagisväskan!



Efter att jag tittat runt på lite bloggar fick jag syn på denna väskmodell. Hittade ett mönster som knåpmodern gjort som jag utgick ifrån. I rask takt sydde jag sen två olika väskor, en till mig och en till mina små tjejer att ha till dagis. Världens bästa dagisväska, tvättbar och vändbar, som går att få väldigt mycket saker i. Vi använder den varje dag till dagis.
Tygerna kommer från IKEA.

När min mamma fick se väskorna lånade hon hem mönstret och sydde en till sig själv på en gång. Populär modell!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas allt är bra! Nu har jag länkat till dig på min blogg ;-)
    /ULLIS

    SvaraRadera
  2. Ja den modellen är som ingen annan. Ett sånt där "måste" när man har en syblogg. ;-)
    Superfina blev de!

    SvaraRadera