fredag 9 oktober 2009

Jag vågade!

Efter inspirerats av alla sybloggar som finns, ffa gekko och systerblå, tänkte jag skapa min egen som en morot för att sy lite mer.

Jag har sytt lite sporadiskt ända sen jag gick i skolan, kjolar och hattar till mig själv. Men nu när man har barn finns det så mycket fina tyger man kan skapa egna kläder i. Det är ju jättekul att sy till dem och få designa lite själv. Jag började redan för tre år sedan när jag fick min första dotter, då sydde jag muddbyxor av mina gamla tröjor och muddjeans av gamla avlagda jeans och tog gamla tröjor till mudd. Då hade jag ingen aning om alla sybloggar som finns, trodde nästan jag var själv om att sy...helt fel!






Så här såg mina första muddjeans ut! Nu återanvänds de av lillasyster.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar